Aingeru Digitala
Beste friki bat sarean

WordPress-eko editorearen aukera ezkutuak

Kasualitatez Solo Technology-ren post honetara iritsi naiz, bertan WordPress 2.1 bertsio berriaren WYSIWYG editorean dirudiena baino aukera gehiago daudela irakurri det.

Normalean aukera hauexek ikusten dira

 

Editorea oinarrizko aukerekin
Ba saiatu editorean bertan honakoa sakatzen:

  • Alt+Shift+V (Firefox)
  • Alt + V (IE)

Eta…
Wordpresseko editorea aukera gehiagorekin

Aukera “ezkutu” hauen artean batzuk oso interesgarriak: testu bat formaturik gabe kopiatzekoa, sinboloren bat sartzea ahalbidetzen duena, desegin/berregin…

13 Erantzun to “WordPress-eko editorearen aukera ezkutuak”

  1. Aingeru…….maite zaitut!!!! Baina mesedez…aurkitu gauzak gehio wordpress’i buruz ze ni nahiko txarra naiz….
    Tragotxo bat nire kontura!!! 8)

  2. jejeje…milesker!

    Bueno kasualitatez baino ez dut aurkitu ez pentsa 😉

    Japonia etzait oso gertu geratzen egia esan 😛

  3. joder… eskerrik asko aukera berrien berri emateatik. Ondo etorriko dira aurrerantzean 😉

  4. Ez horregatik!
    Neuk ere askotxo erabiliko ditut 🙂
    Ondo segi!

  5. Kaka!!! gaur bertan egon naiz saiatzen baina….nere konputagailluaren kodea Japonieraz dago eta ez dakit ze kristo dago ezaten …beti goiko taulara joaten da……snifff

  6. Firefox ari zara erabiltzen? Hala bada, ziurtatu lehen klik egiten dezula editorearen testu kaxan (posta idazten lekuan alegia 😉 ) eta gero Alt+Shift+V sakatu (kontuz, Alt+V bakarrik sakatuta ez da ondo joango).

    Mac-en badirudi Ctrl+V sakatu behar dela.

  7. Irakurri hau, ea zerbait erabilgarri aurkitzen dezun:

    http://engtech.wordpress.com/2006/09/03/wordpress-tips-alt-b/

    Batez ere jendeak uzten dituen komentarioak.

    Animo! 🙂

  8. Arigatou Aingeru!!! Hi bai hi…..Aingeru digitala!!! 😉

  9. Kontzo!!! ingelesa dakizu??
    Ia ba…emen opari bat zuretzako:

    http://www.peekvid.com/

    …baina jarraitu posteatzen behar zaitugu eta….;)

  10. Douitashimashite 🙂

  11. […] Aingeru Digitalari esker, WordPress-ek bere bigarren bertsiotik dakarren editoreak aukera aurreratu batzuk dituela jakin dut. […]

  12. Eskerrik asko!

    Nik erabiltzen dut maxthon plugina eta horrekin ez dabil trukoa, baina bai IE7.

    eskerrik asko!

  13. Sundaize Search Engine

    Sundaize Search Engine


Utzi erantzun bat

